گزارش جلسه چهارم لاگ

دیروز 88/8/7 جلسه چهرم زنجان لاگ با همکاری موسسه اموزشی اشراق  برگزار شد.

اما فقط چهارده نفر در این جلسه شرکت داشتند و با توجه به بزرگی سالن همایش ، اصلا به چشم نمیومدن !

با اینکه از دو هفته پیش خبر برگزاری جلسه در سایت اطلاع رسانی شده بود و سه چهار روز مونده به جلسه ،  به تمام اعضای زنجان لاگی که بنده شمارشونو داشتم حتی اس ام اس زدم که اقا جلسه داره برگزار میشه و فقط یکیشون گفت من اونروز نمیتونم بیام!

متاسفانه بعد از کلی دوندگی برای جور کردن جای جلسه و هماهنگی و درست کردن مطالب ارائه شده و در اختیار گزاشتن بیستو دو دی وی دی اموزشی بنیاد foss ، همه ی این تلاشها به باد فنا رفت و اصلا نتونستیم به اهدافمون برسیم و شاید اون یکم ابروییم که پیش اقای پژمان مقدم داشتیم رفت!

بنده جلسه اول گفتم که این یک کار جمعی است و باید همه توش مشارکت کنند و همون جلسه اول یادمه دو سه بار پرسیدم که ایا پایه هستید که این کارو شروع کنیم ؟ و همه گفتند اره و من دوباره پرسیدم و دوباره همه گفتن اره!

خدا رو شکر فیلمم گرفتیمو الان کسی زیرش نمیتونه بزنه

من بارها هم گفتم و هم نوشتم و خواهش کردم که اقایون این حرکت نیاز به همکاری واقعی شما داره ! من وقتو ابرومو از سر راه نیاوردم که بعد از اینهمه تلاشو دوندگی اخرش تمام این فضاحت به اسم من تموم شه!

گزارش مطالب ارائه شده رو ان شالله هر دوستی که ارائه کرده خودشم در پست های جدا میزاره ، همین الان اقای مهدی مقدم این کارو کرده و ازشون متشکرم و اما راجع به برگزاری جلسات بعد و حتی ادامه اموزش های روزهای شنبه باید بگم تا زمانی که دوستان از حرف زدن دست بر دارند و در عمل وارد شن ،  چیزی مشخص نیس!

تمام لاگ ها دارای ساختار مشخصی برای تقسیم کار و قوانین مشخصی برای اعضاشون هستن که خوشبختانه در اساسنامه ما هم اینها وجود داره و تمام خواسته من اجرایی کردن همین هاست.

من اساسنامه رو دوباره لینک میدم و دعوتتون میکنم به خوندن مطالب اولیه لاگ در وبلاگ بنده و نظراتی که  دادین!

اسانامه زنجان لاگ

زنجان لاگ  در وبلاگ من

امیدوارم که این حرکت با کمک دوستان ادامه پیدا کنه

علی یارتون

شما میتوانید دیدگاهی بگذارید، یا بازخوردی از سایتتان.

۱ دیدگاه برای “گزارش جلسه چهارم لاگ”

  1. مجتبی احمدی می‌گه:

    بسیار لذت بردم از مطالبی که گذاشتی.
    محبت گولو سولماز ******** یاخچیلیغ یرده قالماز.

    پاسخ دادن

دیدگاهی بگذارید

عضو خوراک مطالب شوید مرا در توییتر دنبال کنید!