HACKFEST

 

با سلام به همه ی دوستان و علاقه مندان

گروه کاربران لینوکس استان زنجان zanjanlug ، سلسه جلساتی را برای تولید نرم افزار های آزاد / متن باز و همچنین تحقیق و پژهش در مورد تکنولوژی های جدید آن برگزار میکند که در سطح جهانی اصطلاحا HACKFEST نامیده میشود .

این جلسات برای عموم مناسب نبوده و فقط برای برنامه نویسانی است که علاقه مند به نرم افزارهای آزاد متن باز و توسعه آنها هستند.

بنا براین از تمام کسانی که علاقه مند به حضور در این جلسات هستند تقاضا میشود مشخصات و رزومه خود را به ایمیل info[at]zanjanlug[dot]org ارسال کنند و در صورت لزوم با شماره ی ۰۹۱۹۶۷۳۴۰۲۰ تماس حاصل بفرمایند.

بدیهیست برای آسایش عزیزان توسعه گر حاضر در HACKFEST، از پذیرفتن دوستانی که فاقد تخصص لازم هستند معذوریم.

این دوستان میتوانند از جلسات دیگر لاگ بهره ببریند و با حضور پر رنگ خود در لاگ باعث دلگرمی ما و بالارفتن سطح فنی خود شوند.

همچنین در پی نوشت سعی شده است به تعدادی از سوالات مرسوم در این زمینه پاسخ داده شود.

با احترامات فراوان


پ . ن :

۱. HACKFEST چیست؟

این کلمه اختصار Hackers Festival است ، و به جلساتی  گفته میشود که در آن چند آدم باهوش و علاقه مند به تغییر و توسعه نرم افزارها با روش های جدید، دور هم گرد امده و در یک یا چند جلسه به تکمیل برنامه مورد نظر خود میپردازند.

۲ . چه نرم افزار هایی حاصل این جلساتند؟

بسیاری از نرم افزارهای پر طرفدار دنیای آزاد / متن باز، در آغاز از چنین جلساتی برخواستند مانند Giver و یا در چنین جلساتی تکامل میابند مانند میزکارهای پر طرفداره Gnome و KDE .

۳ . آیا در این جلسات نفوذ به سیستم های رایانه ای و یا اصطلاحا HACK یاد داده میشود؟

دوست عزیز اگر شما این سوال را دارید باید بگوییم متاسفانه معنای دقیق HACK را نمیدانیدو برای درک آن میتوانید از لینک زیر استفاده کنید:

مقاله چگونه یک هکر شویم آقای اریک ریموند

اما جواب خلاصه سوال شما خیر است

۴ . شما بر روی چه چیزهایی کار میکنید؟ زمان و مکان جلسات شما کی و کجاست؟

دوست عزیز اکثر عزیزان حاضر در این جلسات از مشغله قابل توجهی برخوردارند ، برای همین زمان و مکان این جلسات ثابت نیست ، اگر بعد از فرستادن مشخصات و رزومه خود در HACKFEST پذیرفته شوید ، عضو لیست پستی آن هم میگردید که در آن اطلاعات فوق با هماهنگی تمام حضار مورد توافق میگردد.

در مورد موضوع کاری هم ، همانند مورد بالا با اتفاق نظر حضار انتخاب و توسعه داده میشود.

یک دیدگاه برای “ HACKFEST”

  1. hashem wolf می گوید:

    بسیار عالی
    موفق باشید

نوشتن دیدگاه