چند نکته راجع به جلسه پنجم و اشنایی با توزیع های آرچ و چاکرا

در جلسه دیروز که جلسه پنجم عمومی لاگ بود هدف بر این بود که توزیع های مختلف رو معرفی کنیم و مقداری هم به مباحث درونی تر و پیچیده تر توزیع ها بپردازیم ! ولی با اینکه استقبال عمومی به نسبت از همه جلسات بهتر بود ولی ظاهرا اکثریت به خاطر اون تبلیغ اشنایی با دوره +network و مدرکش امده بودن ! طوری که وقتی من جلسه رو شروع کردم همون اوایل چند نفر رفتن و در حین برگزاری هم همین جوری میرفتن!

برای همین فقط جنبه اشنایی با توزیع های مختلف در جلسه پنجم حفظ شد و از بحث بر روی نکات ریز به خاطر جو حاکم پرهیز شد.

البته انشالله سر فرصت جلسه پنجم رو نقادی میکنیم اما بعضی دوستان گله کردن که قرار بود در این جلساه ما ساختار کلی لاگ و تعریف و تقسیم وظایفو اهداف رو انجام بدیم که عرض کردم انشالله این هدف رو موکول میکنیم به یه جلسه خصوصی اعضای ثابت لاگ ، چون واقعا مطرح کردن اینها برای جلسه ای که بیش از سه چهارمش نفرات جدید بود بی معنی بود ! چون تازه کسی که امده ببینه این لاگی که میگن چیه؟ بعد ما ازش بپرسیم فلانی بنظرت اهداف و خروجی های لاگ چی باشن یا مثلا بیا این مسئولیتو تو انجام بده؟؟؟

من نقایص جلسه پیشو قبول دارم و شاید اصلی ترین مشکل نبود هماهنگی بود و به سهم خودم از تمام کسانی که وقت گزاشتنو تشریف اوردن هم تشکر میکنم و هم ازشون عذر میخام.

انشالله که با انقاداتو پیشنهادات دوستان مشکلات حرکت لاگ بر طرف بشه و هر روز بهت از روز قبل باشه.

و اما بنده هم جسارت کردمو یک ارائه ای دادیم برای اشنایی با توزیع های ارچ و چاکرا که فایلشو  ضمینه میکنم تا انشالله مفید واقع شه البته پسوندش odp هست که برای دیدنش یا باید رو ویندوز از open office استفاده کنید یا تو لینوکس راحت نگاش کنید:)

دریافت فایل

نظر بگذارید